Kunnen we je helpen?

Uiteraard denken we graag met je mee en willen we je helpen om optimaal gebruik te kunnen maken van Psyprotocol. Je kunt contact met onze klantenservice opnemen om persoonlijk met een van onze collega’s te spreken. Als je een snel antwoord wilt, kun je hier de meest gestelde vragen bekijken. 

Je kunt gebruik maken van de knop “wachtwoord vergeten” om zo een nieuwe wachtwoord aan te maken. Inlog kwijt of andere vragen? Neem contact op met onze technische helpdesk. Zij helpen je graag verder. 

Psyprotocol is een abonnementsproduct. Met een abonnement krijg je een persoonlijk account waarmee je onbeperkt gebruik kunt maken van de tool.

Kijk op www.bsl.nl/klantenservice. De meest gestelde vragen over abonnementen, facturen en adreswijzigingen vind je hier.

In het berichtencentrum – rechtsboven in de tool – staan alle berichten handig gesorteerd per client. 

De protocollen waar Psyprotocol gebruik van maakt, zijn evidence based. 

Als je een abonnement neemt op Psyprotocol, kun je de eerste zes weken gratis en zonder verplichtingen gebruik maken van de tool. Mocht Psyprotocol dan toch niet iets voor je zijn, dan kun je binnen zes weken zonder kosten je abonnement annuleren.

Om Psyprotocol te gebruiken, hebben we conform de AVG wet een Verwerkersovereenkomst (VOK) nodig. Hier kun je de overeenkomst downloaden, vervolgens invullen en mailen naar psyprotocol@bsl.nl. Heb je vragen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Persoonlijk contact over Psyprotocol